Halloween - Sista dagen på lovet.

Imorse vaknade jag av att Amanda drog något kallt över min näsa, det vissade sig att vara en usb kabel. Men tror ni jag ville gå upp för det? Nix. Det ville jag verkligen inte. Klockan var ju herregud halv 11, så jag låg kvar och försökte somna om medans Amanda satt och kollade på mej. Till sist gav jag mej, och gick upp. Då rosatade vi bröd och drack juice framför ''vakna  med the voice''. Sen tyckte vi att vi kunde gå på stan idag, så vi fixa och så, Sen kom Sofia hit, och så åkte vi in på stan och kollade runt lite. Efter typ 3 affärer blev Sofia hungrig och styrde in oss andra på Mcdonalds xd. Så satt vi där och kollade in en manlig ''mcdonalds städare'' när han städa, och sen kom han helt plötsligt fram. - Kan jag sno den där äppelbiten från dej? Sofia blev dyng förvånad och bara glodde, sen pekade han på en äppelbit under hennes stol och börja soppa xd hahahahah :D . Efter det kollade vi in en lite yngre kille, sisådär 7 år, Lite gullig sådär. Blev inte så mkt köpt, ett par örhängen och en tröja från Gina. Sen åkte vi hem till mej och myste lite, och senare på kvällen drog vi ut och gick runt lite i lindö. Det händer såå överdrivet mycket i Lindö förstår ni. Nu har jag iaf ätit mat med mamma, och vi sitter och kollar på idol. Robin E och Robin B, gush va bra dom är aso, (y) . Och herregud, jag tycker det är helt mysko att han Lars ens får vara med i idol, dom borde typ diska honom eller så borde han åka hem själv. Han bara driver ju. Jag håller med hon tjejen i juryn. Imorgon blir det träning, första gången för mej sen upphållet. Ska bli sjuk skönt att börja träna igen. Efter träningen ska jag träffa Oskar, jag vet inte va vi ska göra. Men det brukar alltid bli kul. Tack Sofia&Amanda för en toppen dag, älskar er (: <3

..

Toppen Torsdag ! <3

Torsdagen tillbringade jag med amanda lagerqvist, hon kom till mej typ vid ett och då börja vi sminka oss, och sen gick vi ut och tog massa höst kort, massor md kul. Amanda skulle sova hos mej så sen gick vi hem till henne och gick ut med söta kajsa och hämta hennes saker. Sen sprang vi nästan hem i högklackade skor och allt, hahaha ! När vi kom hem var vi typ sten döda. Jag tror vi hade fryst ihjäl. För amandas nästa var borta, och min panna hade också försvunnit. Först blev vi rädda, men sen vande vi oss. Efter ett tag kom dom tillbaka, då badade vi bubbelbad och såg på en film som handlar om en tjej som åkte till New York för att bli låtskrivare, hon slutade som strippa på en klubb. hahahahaha. Vi blev lite kåta i hennes pappa oxå. thihihi (a) Haha nej, men dagen har varit klockren :)

..

Hejhopp !

Onsdag morron blev jag väckt av Oskar, han ringde vid halv 9 och undra om han kunde komma. Det kunde han såklart. Men jag liksom råkade somna om, och i telefonen hade jag sagt att han bara kunde kliva in för det var uppet och så. Så jag låg i pyamas byxor och linne när han väckte mej för andra gången genom att klappa mej på ryggen. Sen fick han kryppa ner och så mös vi och åt frukost tillsammans. Jätte mystigt. När vi ätit klart och så, ladda vi hem en film, wedding crasher. Den va ju ganska så bra xd. Tack vare Malin och Sofia har jag blivit lite besatt av: www.tankafett.com. Dom ladda liksom alltid hem filmer där, då blev jag också lite nyfiken på att testa. Och nu gör jag inget annat en att ladda ner och se filmer. Just nu laddar jag ner 27 dresses som jag ska se senare ikväll. Efter vi har ätit tacos. Massa gott :) . Tro det eller ej men jag längtar faktiskt lite till skolan, man känner sig så himla rastlös genom att bara sitta hemma, och inte ha något och göra. Jag måste ha något att göra hela tiden, och det spelar ingen roll om det råkar vara Franska :P . I Teneriffa, på flygplatsen, köpte jag en Tommy Hilfiger parfym. Den lungtar så hiimla gott. Den hette typ: Tommy Girl. Lite gulligt namn sådär. Nu ser jag på Miami Ink, dom ska typ tatuera på en hårig gubbes lår nu. Sexigt, oh yeah. Är det bara jag som tycker bilddagboken börjar bli lite tråkig? Aso lägga in bilder på sig själv, eller kompisar och skriva två, tre, rader om vad man gjort idag. Okej, det kan va kul i bland men inte i längden. Jag får väl hålla md Sofia&Amanda att man inte pallar bdb, men något måste ju dra dom ditt ändå? Sofia's andledning harjag redan tvingat ut henne. Hon är inne för att kolla om jag har lagt ut bilder, såklart. Men nu mååste jag bara få reda på Amandas andledning. Puss&kram skumbannan. / hannachristina

.


Hemma !

Hejsan hemma! Nu är jag äntligen hemma i kalla Sverige. Så får man ju gå till skolan och plugg. Härligt? Nej. Skulle nog kunnat ligga och steka i solen några dagar till iallafall, men det är ändå skönt att vara hemma i Norrköping igen. Just nu håller jag på att ladda in alla bilder från Spanien. Inte så många. Så funderar om jag ska orka lägga ut dom på bilddagboken, tror jag göre.  Annars blire datan hela kvällen, och chatta med massa roligt folk och fixa bloggen och så.  Jag har flygit i fem timmar, gick upp klockan 5 och är hur pigg som helst. Det är galet. Idag träffade jag iaf oskar ett tag, och vi pratade och myste. Imorron vet jag inte vad ja ska göra, har inte planerat något. Skönt. Men tråkigt. Tröttheten kanske kommer imorron. Vem vet xd Ikväll blire inte någon spansk, elr kinesisk mat iaf, det blir pannkakor. Svenska pannkakor (y) . / hannachristina

.


Hej sverige!

Nu ar jag pa ett ´´spelsak´´ md massa roliga folk. bla, matilda larsson, Och hennes roliga kusin Tommy och hans fjortis kompis Herman. Vi har mke roligt kanja lova. Ja och matilda har  blitt beroende av ett roligt spel som vi inbillat oss att det gar att vinna, fast det sakert inte gore ;/ . Sen ska vi ata pa ngn fin restaurang som ligger brevi. Nu orkar ja inte skriva mer far dem sista bokstaverna finns intehar sa dt ar fett jobbigt. Ciao ! / hannachristina


Hej igen Sverige !

Hola igen Sverige, andra dagen avklarad och  ja har faktiskt blitt lite brun. Det lönade sig att ligga pa solterrasen . Gush va ja saknar Sverige då. Fast snart ska vi ju ut och shoppa, då kanke ja ändrar mej. Och jag snackade med oskar nyss, det va fett nice att snacka md han igen. Efter 2 dar, ja skulle dött annars xd  . Imorron tänker jag sola igen, för mitt mål är att bli brunare en min kära sofia, mohahaha. felåt Sofia (a) <3 Vi har faktiskt inte gjort så mkt idag, bara solat och badat som vanliigt. haha ja ska inte klaga. Idag vare iaf 28 grader varmt ute. Skönt. Jag är typ själv på hotellet nu för min hurtiga familj är ute och ''utforskar'' Teneriffa elr ngt, ja trivs iaf (a) Men nu har jag inget mer att skriva, saknar allt och alla där hemma. Ciao ! / hannachristina

Hej sverige !

Hola Sverige. Nu sitter jag och bloggar på hotellet, det är cirka 28 grader ute och solen skiner :) Det blev sent igår, vi landade strax efter 11 och var inte framme vid hotellet försen 12. Idag vaknade jag typ vid 9 och sen åt vi frukost, packade, sen stranden hela dan. Ikväll ska vi ut med matilda's familj och hennes kusiner. Vi ska fira Matilda's brorsa Felix som fyller 6år idag, och så ska vi fira hennes farfar som fyllde 70år igår. Jag saknar sverige ;o vädret här är inget att klaga på men ja saknar Sverige ändå ;/ . Idag hittade jag världens bästa grej! Ett soltak, högst upp på byggnaden finns ett soldäck, fattar ni va härligt?! Gissa vart jag kommer ligga imorron? För hotellet är så högt, så solen når knappt till sol stolarna, lite jobbigt sådär. Men nu har ja ju hittat soldäcket, hurra ! Jag kanske blir lite brun ändå :) . klockan är typ 7 på kvällen här. Då ären typ 8 hemma hos er va? (: Vi bor på ett Sunwing hotell, fullt med barn, aso det verkligen kryllar av dom, överallt! Dom är i poolen, på solstolarna, på resturangen, ja överallt. Men som tur vad, inte på stranden. Nu ska jag sticka till hotell rummet och fixa mej, sen ska vi ut. Bloggar nog imorron igen. Soliiga hälsningar. / hannachritina

Hejdå Sverige - Hej Teneriffa !

Klockan är typ 13.38, och mamma hämta mej precis från skolan. Snart ska vi åka till flygplatsen och sen bär det av till Spanien, Teneriffa. Oh va jobbigt det var att säga hejdå till alla. Men det ska bli roligt att bli lite brun om nosen ;) . En vecka är jag borta, kommer hem nästa Tisdag igen. Då ska jag mobba alla som är blekare än jag *längtar* . Men just nu längtar jag bara tills jag ligger på stranden. Det är så jobbigt att vänta. Det finns datorer på vårat hotell, så jag tror ja kommer blogga om hur varje dag har varit. Och kanske lägger in några bilder. Så får ni bli lite avensjuka på mej, hahaha. Men dagen har varit bra än så länge, bild, matte, mentors tid och franska. Inte så farligt. Och det bästa, alla mina lärare sa att jag slapp göra någon läxa, det är bra. Massor med bra. Planet till teneriffa lyfter typ vid halv 5 tiden, så det är ett tag kvar. Och när jag kommer fram så är klockan halv 11 tror jag. För det tar väl 6 h till Spanien? Jag har ändrat min header igen, va tycks? (: Nej, nu ska jag gå&packa det sista, vi hörs imorron ! / hannachristina

.

Måndag - Klockren dag .

Måndag, underbar dag. Först skolan, börjar 9. Träffar alla sköna personer i vår klass, och har helt okej lektioner. Sista lektion, hälsa. Marie får som vanligt dampet på oss när vi inte lyssna eller gör som hon säger.  Och hon snackar om att vara lugn i sig själv? Hahaha. Hon var nog minst lugn idag, hahaha. Sen åka buss hem med pontus,adam & oskar. Sen gick jag och Oskar hem till mej och åt pizza&nudlar (y) . Blev typ att dega framför tv:n hela dan, jätte mysigt och behövligt. Sen blev det lite gos innan han skulle hem vid 7, ungeför då kommer mamma hem med maten. Käkade och sen data, och här sitter jag nu . Aso äre någon som vet hur man svarar på komentarer? Eller kan man det? Och imorron åker jag . Fyfan. Jag kommer sakna alla men mest Oskar, varför ska jag behöva vara borta från honom igen? Usch. Jag hatar att inte vara nära honom. Vi fick föresten tillbaks våra SO prov idag, vem fick mvg om inte ja. haha , ja är bäst på SO hahaha (a) Tack oskar, och alla sötnosar som gjorde min måndag till den bästa på länge. <3 / hannachristina

.


Söndag - Oskar

Söndag morron, vaknade klockan 8 och satte på datan, höll på i säkert flera timmar med den här blogg framsidan, gick väl sådär. Men sen så rädda oskar mej från att bli helt jävla cp på den här blogg saken :) .  Vi såg på dum dummare,  och myste. Nu sitter han och tjurar för att jag ''råka'' kleta tuggummi på hans nya byxor. Mke kärlek till den sötnosen :) .  Söndagkväll, pizza med familjen, gott (y) Imorron äre måndag, vilket betyder skola&sovmorron, jag börjar nämligen klockan 9 på måndagar (h) . Gash va ja kommer sakna alla när jag åker, ska bli kul, jag behöver verkligen lite färg, men just nu vill ja bara vara hemma. Nu ska jag nog läsa, Denise Rudberg's bok tillsammans, andra delen. Väldigt bra. btw, jag saknar min Sofia massor. <3 Sovgott. / hannachristina

.


Lördag Kväll - Släkten

Dagen, blev inte så mycket gjort. Träning, andra avenyn och träffa oskar en stund. Senare på kvällen kom kusinerna och moster&morbror, kulkul. Nu sitter vi och kollar på tv, extra extra. Imorgon blire träffa oskar hela dagen, och på Tisdag åker jag, till Teneriffa. Härligt härligt :) . / hannachristina


Lördag - Fixat blogg

Lördag morgon. Vaknade av att mobilen ringde, vissade sig att vara mitt alarm. Måste glömt stänga av det. Igår blev det att fira kusin, tonåring fyllde han igår då. Blev ganska sent hem, så idag blir det mest att slappa. Och lite senare träffa oskar, mysigt mysigt kan ja lova :) Bloggar mer om dagen lite senare. / hannachristina

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0