B, som i boda borg :D

Hellu, jag har inte bloggat på ett tag nu, har haft sjukt mycket annat att göra men nu är jag tillbaka! Iallafall igår var jag med stockholm med mickan, malin och sofia, dyng roligt var det ! Om ni vill veta vad vi gjorde kan ni kolla www.malinleverlivet.devote.se . Idag vare boda borg med mitt underbara lag, vi träffades 10 vis lindö ip och snakkade lite och sen åkte vi till oxelösund. Vi blev indelade i lag, jag kom med sofia,jessica och veronica :) Det var iaf asa kul men det gick väl sådär för oss, typ 6 stämplar på 5 timmar, hahahahaha xd. Och för alla som inte visste det har min sötnos sofie jacobsson börjat i lindö ff ist för smedby! :D Nu ser jag på ''Hemma bäst'' med Sarah Jessica Parker och Mathew någonting xd. Den är bra, någon mer som ser eller såg den ? :) Såå, imorgon är det måndag och skola igen, den här veckan är skit jobbig också, massor med prov b.l.a matte,so,no och engelska. bläbläblä. Vet ni vad jag äter nu? Jag äter hallon&mjölk , fuskigt va? för det är jäätte gott :) Nu ska jag nog gå och sova, för jag är sjukt trött efter att ha sprungit runt på massa banor, xd. pusshej , <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0