Fint väder - fina kläder

Hihi vad duktig jag var på att rimma till det på övertexten, hihi. Nej men idag på morgonen åkte jag och mamma för att ta blodprov på vårdcentralen, dom tog ganska mycket blod så jag blev helt illamående och svimfärdig. Försökte trots det gå i skolan men det gick inte så bra, så vid tjugo i tio tiden tog jag bussen hem. Hade tänkt att sova/vila men våra städerskor var hemma så det gick inte så bra. Sitter istället och kollar kläder på bubbelroom.se, hitta två fina saker som jag bestämde mej för att köpa. En turkos cardigan ( bilden nedan) och en tubtop  som inte fick vara med på bild dock. Grejen är att jag inte kan komma ihåg vilken färg tubtopen hade, hm tråkigt. Men jag vet att den var antigen gul eller turkos. Blev alltså mycket turkost idag. Försökte handla kläderna via mitt mastercard men det gick inte, så fick istället bli postfrackt, vilket blev mycket dyrare. Uhää. Men om 3 dagar kommer kläderna och då ska det bli jätte spännade! Har jag köpt fel storlek? Fel färg? Eller blev allt hel rätt? Bara att vänta. Puss


Kommentarer
Postat av: oskar :D

naw lilla gumman älskrdej § snart kommer ja hem :D saknar dej § fin tröjan va ! :D

2009-03-19 @ 13:15:04
Postat av: Anonym

bloggen är jätte fin föresten ! :D §§

2009-03-19 @ 13:16:49
Postat av: Hanna

Tack älskling! Saknar dej med! <33

2009-03-19 @ 13:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0