Fredag - helg!

Ohyeah, idag är det fredag! Har inte hunnit blogga idag, tajt morgon och rolig dag. Efter skolan hem och träffa Matilda och busa lite med henne, haha. Min söta. Vi invigde studsmattan och var lite roliga. Sen slapp framför tv:n som vi är bäst på, mys. Vid klockan åtta gick tuttan hem och käka, och jag gjorde detsamma fast alltså ja va ju hemma.. Imorgon kommer det bli bäst, först kolla på norman cup med massa roliga människor, och sen sova hos bästavän Sofia. Klockrent :)  Men nu är jag jätte trött även fast klockan typ bara är 23.00, men gud va tråkig jag är. Imorgon ska jag vara lite roligare, lovar! Och blogga lite mer och lite längre. Nu vill jag bara sova, puss!

Coolt ljus (h)

Kommentarer
Postat av: matilda

vi är bäst! hupp. hupp. hupp <3

2009-03-21 @ 00:26:54
Postat av: Sofia

SOV GOTT!

2009-03-21 @ 18:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0