Godmorgon!

Godmorgon, idag är ja yperligt nöjd med min morgon eftersom att jag lyckades gå upp nästan i tid,  hann ta en snabb dusch, föna håret, välja kläder och äta frukost på nästan mindre än en halv timme. Heja Hanna! Det är just derför jag hinner blogga lite också. Igår efter andra avenyn somna jag som en stock, gud va trött jag var haha. Men innan jag stupade fick jag ett samtal från Oskar,  det var länge sen vi prata (tyckte jag) så det var skönt att snacka av sig lite. Den här veckan ser ut att bli rätt okej även fast han inte är hemma. På tal om annat, jag och Sofia har varit lite busig idag och struntat i b&h, så vi börjar nio idag och åker buss tillsammans whi. Men vi ska ju ändå byta till block snart så det är ju lika bra, tyckte vi. Men nu måste jag hitta alla nödvändiga saker och fixa håret. (som ni ser på bilden nedan så har jag lixom inte hunnit det, håret är såå blöt -.- )  Puss

 
                                   Lugn morgon gör mej glad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0