Heeeelg

Hejsan

ah idag var morgonen as seg, gick upp alldeles för sent och skulle duscha ochså, var precis så att håret hann torka innan jag skulle åka till skolan. Och så snöar det som fan, det är härligt.. Men efter skolan stan med malin, sofia och michaela. Gick runt och kolla lite bara, köpte ny foundation och bh (y). Sen hem, och nu har jag inget att göra för malin är tråkig och ska äta middag med sin familj så jag måste vänta tills dom kommer hem, men ska iallafall sova hos henne ikväll. Jätte mysigt! Just nu är kusin här, han och emma gör nåt. Pusss

Oh gud, ge mej!!


Kommentarer
Postat av: KLara

Saknar dig Hanna!

2009-03-30 @ 21:11:50
URL: http://klarara.blogg.se/
Postat av: Danni

fin blogg du har, händer i veckan då? ska vi följa varandras bloggar? kram

2009-05-03 @ 21:29:43
URL: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om mina nya tävling

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0