Lördag - cup

Helluuu.
 
Idag blev jag väckt av fia typ vid halv 9, skulle kolla på när brudarna kör cup i ektorp. Det var fyra Lindö lag med och alla 4 kom på första, andra, tredje, och fjärde. Härligt jobbat tjejer! Sen efter cupen hem till mej och packa, ska sova hos fialutt ikväll, äta pizza och se på robbinson oheayh! Kommer blir bäst. Sen tror jag Michaela, Malin och Jessica kommer också. Mysmys. Och imorgon kommer sötnos Oskar hem, har saknat han sjuukt. Men stackarn ska vara med och fira min syster som fyller tolv, träffa hela släkten och allt xd. Men nu har jag och fia massor att göra, haha vi måste göra en pizza plan, skriver mer sen. Pusss




Kommentarer
Postat av: Sofia

pizza

2009-03-21 @ 19:00:35
Postat av: Sofia

pizza

2009-03-21 @ 19:00:36
Postat av: Sofia

pizzaaaa

2009-03-21 @ 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0