Onsdag - med tjejerna

Hejdär! Skol dagen gick sjukt snabbt och allt flöt på väldigt bra. Efter gympan gick jag, Mickaela, Sofia, Jessica, Ellen och Matilda in till stan och kika lite på nya vår kläder på gina. Hitta mycket fint men inget som riktigt kändes super rätt, men Sofia och Mickaela hitta finfin saker. Sen gick vi och käka, där satt vi ett tag och bla annat åt från varandra, eller alla åt från mej och Matilda, lala. Vid fem tiden drog jag och Matilda oss mot bussen, men vi missade den precis, så vi gick till nybryggt att fika istället. Men ucsh det borde vi inte gjort, mår hemskt illa nu. Inte roligt alls. Men sen kom vi på bussen iallafall, och träffa Jessica. Dom hurtbullarna (Jessica och Matilda) bestämde sig för att dom skulle ut och springa, men jag mådde fortfarande dåligt så ja avstod. Nu sitter jag bara vi datan och latar mej.

 

Kommentarer
Postat av: jw , :)

hahah fyfan titta så jag står på bilden största ceeeeeeepeeeeeeeee :D

2009-03-18 @ 21:00:33
Postat av: Hanna

hahaha nej jessica du är söt :D<3

2009-03-18 @ 21:01:44
Postat av: E M M A L J U N G B E R G

SVAR: Yes, dom nya skorna. Du har nog sett dom förut kanske...? :)

2009-03-18 @ 21:03:34
URL: http://eljungberg.blogg.se/
Postat av: E M M A L J U N G B E R G

SVAR: Jo, duvet dom vita jag hade på festen? :)

2009-03-18 @ 21:22:22
URL: http://eljungberg.blogg.se/
Postat av: matilda

fyfan ! ;o den bilden har jag inte sett förut , du är förretsen en hurtbulle

2009-03-30 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0