Slapp framför tv:n '

Efter Matilda hade slutat skolan kom hon hem till stackars mej och gjorde mej sällskap framför tv:n, mysigt mysigt. Vi har haft min klassiska tv dag som jag börjat kalla den. Den består av Judy's domstol - Tyra Bank Show - Top  Model - Top Design - How I meet you mother, sen tar denna tyvär slut men låter det inte underbart? Får mej att lite för ofta fastna framför tv:n även fast jag har massa annat att göra, tex plugga matte och musik. Inte det roligaste precis, men har latat mej för mycket på matten ett tag och dom där tonerna förstår jag mej helt enkelt inte på. Ikväll ska Matilda sova här också och vi har precis käkat thai mat, dö gott! Och imorgon ska jag till vårdcentralen, min läkare ringde tidigare idag och pratade om att jag måste ha ny medicin och ta ny prover. Ucsh jag hatar när dom sticker mej hela tiden, har gjorde det alldeles för mycket nu, kan ni fatta att mina kärl börjar värka? Knäppt. Men nu ska jag sluta klaga och städa undan lite i vardasgsrummet där jag gjort mej hemmastad, (alltså slängt saker omkring mej).

                                                                       Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoho, bästa (y) <3

2009-03-16 @ 20:33:53
Postat av: E M M A L J U N G B E R G

SVAR: Självklart sickan ;) Förresten så kanske jag skulle kunna få ditt lösen till bloggen, så jag kan lära mig lite om hur webblogg funkar nu när jag ska fixa designen vetu? Fast om du klarar kodningen o.s.v själv så kan jag bara ta måtten på headern :)<3

2009-03-16 @ 20:49:59
URL: http://eljungberg.blogg.se/
Postat av: E M M A L J U N G B E R G

SVAR: Okej, vabra då! Kan du fixa själva bloggen själv eller vill du att jag ska göra dt + headern? :)

2009-03-16 @ 21:27:56
URL: http://eljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0