Städa

Hej.

Idag vaknade jag efter en sjukt tuff natt, mådde inte alls bra och kände inte för att träffa någon heller. Derför bad jag pappa sjuk anmäla mej till skolan. Och idag var det ju basket också.. Tråkigt. Men hemma har jag bara legat och sovit, kollat på tv. Men hann med lite städning också, alla jobbiga tankar liksom försvinner när jag städar. Underbart! Nu låter jag som värsta mamman, men jag tycker städning är helt okej specielt när man får ut något av det, tex betalt av mamma och pappa. Har bestämt mej för att börja spara ordentligt till en luis vuitton väska, det kommer ta ett tag men så glad jag kommer va när jag har fått den!  

 
         

Kommentarer
Postat av: jeessiiica

jag följer din blogg på blogg lovvve eller va dt nu heter :d

2009-04-03 @ 13:07:09
Postat av: jeessiiica

jag följer din blogg på blogg lovvve eller va dt nu heter :d

2009-04-03 @ 13:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0