Tisdaag - gud va trist

Shulu


Tisdagar är en sån här tråkig dag som inte är rolig på något sätt, inte ens om man försöker. Såg fram lite emot att gå på stan med mickan och sen åka till träningen för första gången på läänge, men så blev det inte heller. Huvudvärken tog övertag, åt inte på hela dan, antar att det är andledningen. Men mår bättre nu efter två tabletter och lite mat. Efter skolan tog jag bussen hem med matilda och oskar. När jag kom hem märkte jag att jag inte hade någon nyckel heller vilket var väldigt olyckligt eftersom att det snöa som fan ute och svin kallt. Men som tur var följde oskar mej hem, så han var där och gjorde mej sällskap/värmde mej (mysigt!) tills pappa kom hem med en varm nyckel. Otroligt skönt att komma in i huset, slängde mej direkt ner i soffan och somna som en stock. Nu har jag vaknat upp och märkt att ingen är hemma, undra vart alla kan va? Måste plugga lite svenska också, bäst jag sätter fart. Och alla som läser måste kommentera annars är ni jätte tråkiga :)  Puss


Jessica sötunge (:


Kommentarer
Postat av: jesssica

du kan va sötunge :d älskar dej :* <3

2009-03-24 @ 19:07:50
Postat av: Anonym

hoppas att du pluggade mycket på svenskan!! :-)

puss mamma

2009-03-25 @ 17:23:20
Postat av: Hanna

Ah ;D

2009-03-25 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0