Trött-Hängig-sliten

Mjo ni ser ju rubriken, jag är så himla trött och ont i huvet derför får det bli ett kort och tidigt inlägg ikväll. Hos tandläkaren gick det bra, så bra att jag belönade mej själv med att gå och shoppa godis i butiken brevid tandläkaren, tyvär råka jag för säga mej när ja låg där och gapa, kan ha låtit ungefär såhär: ''ama köpjaaa gogis sään'' Då kolla hon konstigt på mej. Ändra mej snabbt och sa att jag menade att ja ville hyra en film.. Nu är godiset snart slut och mitt huvud värker mer en någonsin, kanske inte det bästa att vara inne på datan samtidigt som man ser påtv. Men ikväll ska jag bara slappa och äta min goda pastasallad, + andra avenyn senare ikväll, toppen!

                                             Pusss


Kommentarer
Postat av: matilda

haha, du är bäst! ama kööpjaaa gogig säään!:D<3<3

2009-03-17 @ 19:43:43
Postat av: matilda

haha, du är bäst! ama kööpjaaa gogig säään!:D<3<3

2009-03-17 @ 19:43:57
Postat av: Emma

Jag var med ...

2009-03-17 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0